“Wij verlagen het 'post'- tarief met 30% voor de Wijchense ondernemer!”

Coronavirus
Van onze redactie
20 maart 2020
“Wij moeten er nú voor de Wijchense ondernemer zijn!”, laat eigenaar John Vrolijks weten. Wijchensnieuws, het grootste online netwerk van Wijchen, gaat per zaterdag 21 maart de advertentiekosten voor een 'post'/plaatsing voor de Wijchense ondernemer in deze ellendige coronavirustijd sowieso t/m eind april 2020 met 30% verlagen! “Niet alleen onze horecazaken, maar ook winkels merken de gevolgen van de coronavirusuitbraak nu. We hebben helaas lege winkelstraten en dalende verkoopcijfers. Het aantal klanten loopt terug, waardoor winkeliers minder verkopen en moeten besluiten om door te blijven gaan of toch te sluiten. Daarom willen wij van Wijchensnieuws onze ondernemers nu graag tegemoet komen!”, vervolgt Vrolijks. De tariefsverlaging geldt voor een 'post'/plaatsing met foto/afbeelding en tekst en actieprijs op website, Facebook, Instagram en Twitter. Dat kost nu geen €85,- excl. maar €60,- excl. Dat scheelt zo’n 30% aan kosten. “En wat betreft de Wijchense horecagelegenheden die nu op Horecanieuwswijchen zijn aangesloten, die betalen al slechts €10 of €25 per maand. Hiervoor kunnen ze 1x per maand of 2x per maand een gratis post doen over de afhaal- en/of bezorgdienst die ze nu aanbieden. Daar wordt al prima gebruik van gemaakt. Al met al willen we ook met deze prijzen 'online ondernemen' voor Wijchense bedrijven betaalbaar houden”, aldus Vrolijks. Wijchensnieuws & HorecanieuwsWijchen samen hebben op dit moment via Facebook 6244, Instagram 1800, Twitter 492 en op de websites zo’n 800 dagelijkse volgers. Mail uw advertentie of redactioneel naar john@wijchensnieuws.nl.

Dit bericht delen:

Lees ook
Advertenties