Reflex Reclame Wijchen 30 jaar: “We hopen nog lang veel leuke Wijchenaren te laten zien!”

Uitgelicht
Van onze redactie
24 oktober 2019
Reflex Reclame in Wijchen bestaat in oktober 30 jaar. Het mediabedrijf Reflex Reclame van John en Roelien Vrolijks, gevestigd aan de Startvenseweg, is met de nieuws- & entertainmentwebsites Wijchensnieuws en Horecanieuwswijchen dan ook niet meer weg te denken uit de Wijchense gemeenschap. Duizenden mensen volgen dagelijks de online media die te zien is via website, Facebook, Instagram en Twitter. Veel leuke nieuwsitems met foto’s of in videovorm komen dagelijks langs.

  “Dankzij de jarenlange prettige en professionele samenwerking met A-Formaat, Your Productions, Vortical, Keizer ICT, Maroli ICT Advies, Marion ARTs fotografie, Beeldwerk, Broer van den Boom, Louise Ronnes en de 112Nieuwsgroep weten we de Wijchenaren altijd te boeien!”, vertelt eigenaar John Vrolijks enthousiast. In oktober viert Reflex Reklame haar jubileum. Er is in de laatste 30 jaar nogal wat gebeurd.

  “Het begon allemaal in 1989 bij Johan Steeg in de kelder. Daar begonnen we met Reflex Boarding. We plaatsten in het eerste jaar 40 bedrijven één jaar lang met hun reclamebord op diverse evenementen in Wijchen. Een jaar later werd ik de hoofdredacteur van de huis-aan-huiskrant “Wij In Wijchen” en 3 jaar later was ik daar de eigenaar van. Boarding verkocht ik 2 jaar later aan de Gemeente Nijmegen en de krant werd uitgebreid naar ook Dukenburg en Lindenholt in een oplage van 30.000 exemplaren. 5 jaar geleden, in 2014, was het tijd om aan te sluiten in de nieuwe online wereld met Wijchensnieuws & Horecanieuwswijchen.” Iedereen in Wijchen kent natuurlijk de rubriek Kriebels wel (eerst in de krant en later in videovorm), de leuke fotoseries van de Kermis en Carnaval, de video’s van De Wijchense Optocht (de Reut), de 4Daagse én natuurlijk de Kerstvideo’s. Kent u de Bonanza-video nog waarmee het mediabedrijf op landelijke tv bij Jinek kwam? En wist u ook dat Reflex Reclame al tientallen video's produceerde, o.a ook voor EHBO Wijchen?

  Als John Vrolijks samen met een van zijn partners op bezoek komt dan wordt er gezellig gewerkt en kan de organisatie of bedrijf tientallen leuke foto’s of een mooie video verwachten. Het groeiende aantal ondernemers op deze media ziet de voordelen van het grote bereik steeds beter in. Het Online Ontzorgen via 'De Wijchen Deal' stijgt dan ook gestaag. En ook toekomstplannen zijn er genoeg. “We willen de Wijchenaren altijd zo mooi mogelijk in beeld brengen. Wellicht gaan we de Kriebels (in een iets andere jasje) in videovorm terugbrengen. En voor de duizenden mensen die ons dagelijks volgen op alle media willen we graag benadrukken dat we ervoor gekozen hebben om voornamelijk positief nieuws en veel entertainment te brengen, want daar beleven we het meeste plezier aan!”, sluiten John & Roelien Vrolijks tot slot trots af.

“Wijchen is en blijft een magisch dorp! We hopen dan ook nog lang mooie producten voor u te kunnen blijven maken!” Meer info op www.wijchensnieuws.nl en www.horecanieuwswijchen.nl.

Dit bericht delen:

Lees ook
Advertenties