Ondernemers

Gepubliceerd op 3 december 2021

Gele bigshopper Jumbo wordt Moris-Graffiti-Bag!

  “Wij wilden al lang een keer een nieuwe boodschappentas laten maken. En vaak lijken al die Big Shoppers ook op elkaar. Maar wij durven wel te zeggen dat we met deze Moris-Graffiti-Bag zeker uniek in Nederland zijn!”, laten ondernemer Peter van Kuppeveld en winkelmanager Dirk Beverloo trots weten.

  De  Wijchense spuitbuskunstenaar Moris Graffiti kreeg eind vorig jaar de opdracht om bij de 2 Jumbofilialen in Wijchen speciale muurschilderingen te maken. In april en mei van dit jaar creëerde hij Emilia van Oranje Nassau in Wijchen-Zuid en Don Emanuel aan de Herenstraat en hoe! Moris: ”Ik ben erg trots op het eindresultaat van dit project. De muurschilderingen zijn goed ontvangen en ook de tas, waarvoor foto’s van fotograaf Dick Vogelzang zijn gebruikt, is erg mooi geworden. Ik ben benieuwd hoeveel tassen ik straks door Wijchen zie gaan”.

  Vanaf aanstaande woensdag, 8 december, is deze tas verkrijgbaar in de beide Jumbo’s. Tegelijkertijd start er een nieuwe spaarcampagne met Emilia en Don Emanuel in de hoofdrol. Van beide figuren is een Diamond Painting gemaakt; het ideale cadeau en bezigheid voor tijdens de Feestdagen!

En zegt u nou zelf: is de nieuwe tas met deze Wijchense historische figuren niet veel vetter om uw dagelijkse Jumbo boodschappen mee te doen?!

Tags: , , , , , , , , , ,




Naar boven ↑



  • Partners