Coronacrisis: Hoe gaat het met Expert Wijchen?

Coronavirus
Van onze redactie
21 april 2020
In deze moeilijke periode voor ook ondernemers moeten nogal wat maatregelen genomen worden. Zo ook door Expert Wijchen in de Touwslagersbaan. Lukt dat?, vragen we aan René van den Bogaard. “Dat lukt zeker met heel veel creativiteit. We moeten het tenslotte voor de klant en onszelf zo veilig mogelijk maken.
  Zo hebben we nu een deurbeleid zodat we het aantal klanten in de winkel beperken. Ook is de routing aangepast waardoor we altijd 1,5 meter afstand nu hebben. En wat betreft onze bezorgdienst kunnen we zeggen dat daar de grootste uitdaging lag. Het is ons gelukt om ondanks de maatregelen toch de service voor de klant te kunnen blijven leveren zoals het plaatsen van uw wasmachine op zolder en het inbouwen van uw koelkast of het ophangen van uw tv.”
Hoe gaat de verkoop? “We mogen zeker niet klagen. We zien een verschuiving naar de online/telefonische verkoop. Nieuw is ook de Whatsapp-verkoop. Deze kanalen groeien sterk. We doen zo ook meer beeldbellen en online chatten om zo onze klanten beter te kunnen bedienen. Al met al hebben we met ons totale pakket aan maatregelen ervoor gezorgd dat we als team alle klanten nog van dienst kunnen zijn!”
  Het gaat gelukkig dus goed met Expert Wijchen! www.expert.nl/wijchen

Dit bericht delen:

Lees ook
Advertenties