Geslaagde Wijchense Veteranendag 2026

Van onze redactie
23 juni 2026

Om de Wijchense veteranen te bedanken voor hun moed en inzet, reisde burgemeester Renske Helmer-Englebert zaterdag samen met zo’n 60 veteranen (en introducees) af naar Oosterbeek.

De dag begon bij Restaurant Klein Hartenstein met een korte toespraak van de burgemeester en een heerlijke lunch. Aansluitend was er een boeiende uitleg over de Slag om Arnhem, waarna het gezelschap het Airborne Museum bezocht.

De gemeente: "Ondanks de warmte kijken we terug op een gezellige en waardevolle dag, met ruimte voor ontmoeting, verhalen en goede gesprekken.
Dank aan alle deelnemers voor hun betrokkenheid en enthousiasme. Het was een geslaagde dag!"

Tekst en foto via facebook gemeente Wijchen.


Dit bericht delen:

Advertenties