Zwembad De Meerval: zwempassen moeten worden vervangen per 2 december

Recreatie
Van onze redactie
11 november 2019
Zwembad De Meerval aan de Meerdreef 6 in Wijchen gaat per 2 december over op een nieuw kassasysteem, waarmee zij hun service en het gebruiksgemak willen optimaliseren. Om dit te realiseren moeten de huidige zwempassen allemaal worden vervangen.

  Deze brief is door De Meerval naar alle pashouders gestuurd, maar het kan natuurlijk geen kwaad het nog eens te benadrukken: "Vanaf maandag 2 december kunt u uw pas bij de kassa inleveren en krijgt u de borg van € 5,00 of € 7,50 (afhankelijk van aanschaf pas) retour. Om lekker te blijven zwemmen kunt u bij de kassa een nieuwe pas aan laten maken, waarop wij al uw gegevens overzetten. Voor deze nieuwe pas betaalt u eenmalig € 5,00 aanmaakkosten, dit is geen borg en deze pas blijft dus uw eigendom. Deze pas gebruikt u bij de toegangscontrole.







Als alternatief voor de zwempas (alleen mogelijk bij online verkoop) kunt u er ook voor kiezen om een "digitale pas" op uw telefoon aan te maken, u moet er dan rekening mee houden altijd uw telefoon mee te nemen als u komt zwemmen i.v.m. de toegangscontrole. Om deze optie te kunnen gebruiken is het noodzakelijk om de iPhone-app "Wallet" of Android-app o.a. "Stocard" op uw telefoon te installeren.

Het grootste voordeel van het nieuwe kassasysteem voor u als zwemmer is dat u alles online kunt regelen! Geen wachttijden bij de kassa, maar direct online uw abonnement verlengen of entreekaartjes kopen via onze website op het moment dat het u uitkomt.

Natuurlijk is elke verandering even wennen, maar met uw begrip en onze service gaan wij ervan uit deze overgang soepel te laten verlopen. Mocht u vragen hebben of is er iets onduidelijk, u kunt altijd contact met ons opnemen via: projects@demeerval.nl of persoonlijk bij de kassa."




Dit bericht delen:

Lees ook
Advertenties