HetWerkt!Café ‘Werken op een callcenter’

Older eventsNext events

 

Je hebt vast weleens naar een bedrijf gebeld om informatie te vragen of omdat je een probleem had. Maar, hoe is het nu om aan de andere kant van de lijn te zitten? Wat maken deze mensen mee? Wat houdt dit werk in?
Marga van IJzendoorn is als teamleider van een callcenter werkzaam bij Webhelp Nederland. Het bedrijf heeft 10 locaties in Nederland, waaronder één in Nijmegen, en zelfs in Suriname. Bij Webhelp werken ruim 3500 medewerkers.

Medewerkers gezocht
Marga komt vertellen wat haar medewerkers op het callcentrer doen, welke vaardigheden hiervoor nodig zijn én zij zoekt ook meerdere nieuwe medewerkers van alle leeftijden.
Grijp daarom je kans om kennis te maken met Marga en een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek!

  • Dinsdag 28 mei 2019
  • locatie: het Kasteel  van Wijchen. 1e etage K 1.02. 
  • Tijd van 10.00 uur tot 12.00 uur (inloop vanaf 09.45 uur). 
  • Gratis toegang en gratis koffie/thee.