In 2018 stegen de uitgaven voor reclames op INTERNET met 8 procent! De GEDRUKTE MEDIA zagen de reclame-inkomsten teruglopen met zo'n 7,5 procent. Dat melde NU.NL op 9 juli 2019.
“En daar staan wij van
WijchensNieuws &
HorecaNieuws Wijchen niet zo van te kijken. We merkten dat natuurlijk allang aan het aantal Wijchense bedrijven dat zich via onze media steeds beter online zichtbaar maakt! Samen met de klant leuke nieuwsitems met foto en tekst of met video bedenken is het leukste wat er is, ”laat de Wijchense online mediaspecialist John Vrolijks weten.
“Na ons bezoek aan Jinek (maart 2018) met de Bonanza video kregen we steeds meer aanvragen om Wijchense bedrijven beter bekend te maken via Website, Facebook, Instagram en Twitter. Dat lukt heel aardig vinden we zelf. Meer dan 50 bedrijven uiten zich op dit moment onze media. Maar we blijven, samen met onze partners, altijd op zoek naar vernieuwing want anders missen we de online boot!”
Ook Wijchense ondernemers beginnen de online wereld steeds beter te begrijpen. Ook de groep “oudere“ ondernemers in Wijchen ziet het aantal klanten stijgen als ze een leuke actie op internet posten. “Met het grootste online netwerk van Wijchen kunnen we ze dan ook perfect bedienen!” aldus een vrolijke Vrolijks. “Via Facebook, Instagram, Twitter en Website worden we door meer dan 7000 mensen DAGELIJKS gevolgd. Dat komt natuurlijk omdat we elke dag veel en actueel nieuws over ons prachtige Wijchen bieden. Het Wijchense bedrijfsleven weet inmiddels dan ook dat je niet op woensdag hoeft te wachten om een product breed onder de aandacht te brengen. Bij ons kan dat elke dag! Ook op zaterdag en zondag als mensen van het weekend genieten.
WijchensNieuws en/of
HorecaNieuws Wijchen staat bij velen dan ook al bij de favorieten op het mobieltje. Tevens hebben veel Wijchenaren onze foto’s in hun fotogalerie staan. Leuk toch?!!”
Blijf daarom uw nieuws aanleveren want samen maken we het Wijchense nieuws nóg actueler en mooier!