Uitgelicht

Gepubliceerd op 12 april 2018

0

4286 Facebookvolgers voor Wijchensnieuws en HorecanieuwsWijchen

En dat is 1 volger meer dan voor de Lubach-actie om op woensdag 11 april ‘Nee’ tegen Facebook te zeggen. John Vrolijks vertelt: “Niemand heeft in Wijchen Facebook op onze media verlaten ondanks de foutieve Zuckerberg-actie. Het is hiermee wel bewezen dat Facebook gewoon té leuk is om te missen. Dat wil niet zeggen dat met persoonlijke gegevens niet vertrouwelijk omgegaan dient te worden. Zo maken wij foto’s alleen als mensen dat willen. We vragen ook altijd om toestemming want wij én de gefotografeerde of gefilmde persoon worden er anders niet gelukkiger van!  Tevens laten we de redactiestukken altijd door de klanten/organisatoren lezen. We respecteren deze mening ten zeerste, want zonder u hebben we geen nieuws. Zo simpel is dat!” Verder laat Vrolijks weten dat naast de Facebookvolgers hetzelfde geldt voor de Twitter-, Instagram- en alle websitevolgers. Wijchensnieuws en HorecanieuwsWijchen hebben dagelijks duizenden kijkers op hun media.

Tags: , , , , ,




Back to Top ↑
  • Advertentie-banner




  • Partners